Skip to content

Který obchod je na netu úspěšný?

1 rokem ago

398 words

Internetové obchodování se stalo obživou mnohých našinců stejně jako cizinců. Kdekdo už na něj vsadil a velice často také dobře udělal. Ale to neznamená, že když se tu někomu daří, že se tu daří automaticky všem. Jsou jak internetoví prodejci úspěšní, tak i ti druzí, kterým tu zrovna pšenka nekvete. A je naprosto pochopitelné, že se s tím ti neúspěšní nemíní smiřovat. A pokud to nechtějí dotáhnout až do neslavného konce bankrotářů, hledají skutečně jakékoliv řešení, které by zvýšilo jejich tržby a zisky. A toho se dá dosáhnout obvykle jenom tím, že se zvýší počet zákazníků.

graf SEO

Ovšem zvýšení návštěvnosti, a tedy i počtu zákazníků internetového obchodu, nepřichází obvykle samo od sebe. Je to spíš výjimka než pravidlo. I kdyby někdo nabízel ve svém e-shopu to úplně nejdokonalejší, nemusí uspět, ani ty nejkonkurenceschopnější ceny nemusí být tím, co sem přivede novou klientelu. Tím, co zvyšuje webům včetně e-shopů návštěvnost, je totiž ve většině případů jenom optimalizace pro internetové vyhledávače. Tedy takové úpravy webu a toho s ním souvisejícího, které zařídí, aby byl takový e-shop lépe vnímán internetovými vyhledávači.

obrázek optimalizace

Díky optimalizaci se prostě může odkaz směřující na jakoukoliv nabídku dostat v internetových vyhledávačích hodně vysoko, před jiné nabídky, a tím se stát pro internetovou veřejnost viditelnějším. A čím dostupnější tu odkaz je, tím více lidí ho využije. A proto využívají e-shopy založené na platformě Shopify SEO ochotně a ani majitelé těch na platformě Webflow SEO neopovrhují. Protože je to jedině optimalizace, díky níž se dají postupem času sehnat dost početní zákazníci pro internetový obchod, bez kterých se tu nadá uspět. Zatímco s nimi a penězi od nich se internetovým obchodníkům žije často přímo skvěle.

A chcete-li si díky svému e-shopu žít skvěle i vy, vsaďte na optimalizaci také.